Avaluació

La metodologia per avaluar fa referència als criteris i decisions que organitzen l'acció didàctica i comprèn diversos aspectes: paper que juga el professor (més o menys directiu), paper dels alumnes (més o menys actius), tècniques didàctiques (mètodes inductius, deductius, de descobriment, d'exposició, de demostració, cooperatius, competitius, etc.), organització espacial, temporal i grupal. Les activitats són les accions a través de les quals s'aconsegueixen les intencions educatives. La seua elecció i disseny dependrà de les decisions preses en els punts anteriors (la metodologia es desplega en el desenvolupament de les activitats). A continuació s'han preparat algunes activitats i recursos TICS a través de la pàgina de recurs d'Educa Play (http://www.educaplay.com),que podran emprar-se per avaluar la Unitat Dicáctica realitzada entorn de la Marca i la Identitat Corporativa, concebuda i gravada en el vídeo Pechakucha que podeu trobar en la pestanya de Vídeos d'aquest Blog. 

Activitat 1: Relacionar conceptes. Marques: Característiques generals dels noms de marques. 

Activitat 2: Diferència entre logotips: Activitar per a aprendre a diferenciar entre logotips tipogràfics, icònics i logotips amb atribut gràfic.

Activitat 3: Sopa de lletres: Parts d´un manual d´identitat corporativa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada