La metodologia per avaluar fa referència als criteris i decisions que
organitzen l'acció didàctica i comprèn diversos aspectes: paper que juga el
professor (més o menys directiu), paper dels alumnes (més o menys actius),
tècniques didàctiques (mètodes inductius, deductius, de descobriment,
d'exposició, de demostració, cooperatius, competitius, etc.), organització
espacial, temporal i grupal. Les activitats són les accions a través de les
quals s'aconsegueixen les intencions educatives. La seua elecció i disseny
dependrà de les decisions preses en els punts anteriors (la metodologia es
desplega en el desenvolupament de les activitats). A continuació s'han preparat
algunes activitats i recursos TICS a través de la pàgina de recurs d'Educa Play
(http://www.educaplay.com),que podran
emprar-se per avaluar la Unitat Dicáctica realitzada entorn de la Marca i la
Identitat Corporativa, concebuda i gravada en el vídeo Pechakucha que podeu
trobar en la pestanya de Vídeos d'aquest Blog.
Activitat 1: Relacionar conceptes. Marques: Característiques generals dels noms
de marques.
Activitat 2: Diferència entre logotips: Activitar per a aprendre a diferenciar
entre logotips tipogràfics, icònics i logotips amb atribut gràfic.
Activitat 3: Sopa de lletres: Parts d´un manual d´identitat corporativa.
Activitat 3: Sopa de lletres: Parts d´un manual d´identitat corporativa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada