dilluns, 28 de desembre del 2015

Continuació

Toro de Osborne
(http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], 



7.- Originalitat: L'originalitat és una de les coses més difícils de jutjar, ja que el que és original avui, pot deixar de ser-ho matí.
8.- Integració: Ha de sintonitzar amb els seus públics a nivell moral i estètic.
9.- Distinció: El nom de la marca ha de conferir distinció al producte i diferenciar-ho de la competència.
10.- Memorització: El nom de la marca s'ha de poder memoritzar fàcilment tant a nivell visual com a auditiu.
11.- Protecció legal: El nom i el logotip s'han de poder inscriure en el Registre de Patents i Marques, dependent del Ministeri d'Indústria en el nostre país, per a evitar imitacions o plagis que puguen confondre o enganyar als consumidors. També haurà d'aconseguir-se un registre internacional.
A més a més de totes aquestes característiques generals, cal tenir en compte, també, les característiques particulars en cada cas, en funció de la competència, del sector del negoci i del producte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada